Klantenservice
Bellen
We staan je graag te woord
+31 (0) 485 310001

Mailen Mailen
Antwoord in 4 uur
[email protected] 

bezoeken Bezoek de showroom
Direct geholpen
Showroom en openingstijden

facebook Facebook
Antwoord in 60 minuten
Fritz-Events Facebookpagina 

 

Corona & Fritz-Events

Beste klanten van Fritz-Events,

 

Ook nu staan wij tot jullie dienst. Voor vragen over producten, offertes en andere zaken, kun je ons via de de volgende wegen bereiken: per telefoon, mail en Facebook. Via onze webshop kun je 24 uur per dag bestellingen plaatsen, die we net als normaal verwerken.

 

Echter hebben wij zoals zovelen sinds 15 december ook te maken met de gevolgen van de lockdown. Onze winkel is dus tot nader order gesloten. Omdat van sommige klanten hun (vaak reeds betaalde) bestelling al klaar ligt, kan die nog opgehaald worden. We hanteren daarbij de regel dat we niemand langer dan 30 seconden binnen willen hebben en zijn daar erg strikt in. Onze winkel is immers gesloten. De lampen zijn uit, de verwarming staat uit en het is dus helaas voorlopig niet mogelijk om langs te komen voor advies, vragen of om even rond te kijken.

 

Advies kan telefonisch of per mail worden gevraagd en uiteraard blijven we gewoon orders verzenden, zoals altijd. Hou wel rekening met (wederom) drukke tijden voor bezorgdiensten zoals PostNL en DHL. Bestel dus tijdig!

 

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag 9:00 - 18:00 uur
Zaterdag 10:00 - 16:00 uur

 

Online bestellingen

Voor producten op voorraad geldt nog steeds: op werkdagen voor 18.00uur besteld, is (waarschijnlijk) de volgende dag in huis. PostNL blijft pakketten bezorgen, dus ook jouw bestellingen worden afgeleverd. Het kan echter zo zijn dat er door grote drukte bij de post in combinatie met minder medewerkers, er wellicht wat vertraging zal ontstaan. Hierdoor kunnen we levertijden wat minder goed garanderen dan normaal. Wij vragen hiervoor jullie begrip. Meer informatie over PostNL en het coronavirus, kun je lezen op de website van PostNL.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij ieder product staat een verwachte levertijd vermeld. Wanneer je meerdere producten bestelt, wordt je order verzonden zodra je bestelling compleet is. Let op! Wanneer je kiest voor bankoverschrijving als betaalmethode, kan dit zorgen voor vertraging. Voor een spoedige verwerking van je order, adviseren we je daarom gebruik te maken van iDeal.

Het product dat ik wil bestellen staat niet op jullie site
Hoewel er duizenden producten in onze webshop staan, kan het zijn dat het product dat je zoekt ontbreekt in ons assortiment. Dit wil niet zeggen dat we het product niet kunnen leveren. Stuur ons een ticket met een specifieke vraag en wij zoeken direct naar een passende oplossing. Weet je al welk product je wilt bestellen maar staat het niet op onze website? Stuur ons dan de merknaam en producttitel of een link naar een andere website. We bekijken direct of we het kunnen leveren en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ik heb het product elders goedkoper gezien
Fritz-Events hanteert zowel online als in onze winkel dezelfde scherpe internetprijzen. Mocht je een product willen bestellen dat elders goedkoper is, laat het ons dan weten. Vaak kunnen we je het product voor dezelfde prijs aanbieden!

 

Retour en garantie

Product defect, beschadigd of ben je niet tevreden? We gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk die glimlach terug op je gezicht te toveren! Retourprocedures vind je op de pagina retouren en garanties.