Klantenservice
Bellen
We staan je graag te woord
+31 (0) 485 310001

Mailen Mailen
Antwoord in 4 uur
[email protected] 

bezoeken Bezoek de showroom
Direct geholpen
Showroom en openingstijden

facebook Facebook
Antwoord in 60 minuten
Fritz-Events Facebookpagina 

 

Corona & Fritz-Events

Beste klanten van Fritz-Events,

 

Ook nu staan wij tot jullie dienst. Voor vragen over producten, offertes en andere zaken, kun je ons via de de volgende wegen bereiken: per telefoon, mail en Facebook. Via onze webshop kun je 24 uur per dag bestellingen plaatsen, die we net als normaal verwerken.

 

Onze winkel aan de Weldaad 7B in Cuijk is volgens de reguliere openingstijden geopend (zie hieronder). Je krijgt er de service die je gewend bent van ons en het beluisteren van bijvoorbeeld speakers en/of andere geluidssystemen is gewoon mogelijk. Wel hebben wij enkele maatregelen genomen om ieders gezondheid te waarborgen en vragen wij iedereen om rekening te houden met de regels en adviezen vanuit het RIVM en de regering:

 

  • Er is desinfecterende handgel geplaatst bij de ingang van de winkel.
  • Maak van je winkelbezoek geen uitje met het hele gezin. Kom dus het liefst alleen.
  • Houd gepaste afstand (1,5m) van andere klanten en onze medewerkers.
  • Als het te druk is in de winkel kunnen wij je verzoeken om even buiten te wachten.
  • Betaal bij voorkeur met pin.
  • Als je klachten hebt, blijf thuis.

 

Advies kan telefonisch of per mail worden gevraagd en uiteraard blijven we gewoon orders verzenden, zoals altijd. Hou wel rekening met (wederom) drukke tijden voor bezorgdiensten zoals PostNL, DPD en DHL. Bestel dus tijdig!

 

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag 9:00 - 18:00 uur
Zaterdag 10:00 - 16:00 uur

 

Online bestellingen

Voor producten op voorraad geldt: op werkdagen voor 18.00uur besteld, is dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen betekent dit dat je jouw bestelling de dag erna in huis hebt, maar wegens grote drukte bij bezorgdiensten zoals PostNL en DPD kan het voorkomen dat dit wat later is. Wij vragen hiervoor je begrip.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij ieder product staat een verwachte levertijd vermeld. Wanneer je meerdere producten bestelt, wordt je order verzonden zodra je bestelling compleet is. Let op! Wanneer je kiest voor bankoverschrijving als betaalmethode, kan dit zorgen voor vertraging. Voor een spoedige verwerking van je order, adviseren we je daarom gebruik te maken van iDeal.

Ik wil mijn bestelling graag afhalen
Uiteraard is het ook mogelijk om jouw bestelling af te halen nadat je een online bestelling hebt geplaatst. Kies als verzendmethode 'Afhalen in Cuijk' en wij nemen contact met je op zodra je bestelling klaar is en je deze kan komen afhalen.

Het product dat ik wil bestellen staat niet op jullie site
Hoewel er duizenden producten in onze webshop staan, kan het zijn dat het product dat je zoekt ontbreekt in ons assortiment. Dit wil niet zeggen dat we het product niet kunnen leveren. Stuur ons een ticket met een specifieke vraag en wij zoeken direct naar een passende oplossing. Weet je al welk product je wilt bestellen maar staat het niet op onze website? Stuur ons dan de merknaam en producttitel of een link naar een andere website. We bekijken direct of we het kunnen leveren en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ik heb het product elders goedkoper gezien
Fritz-Events hanteert zowel online als in onze winkel dezelfde scherpe internetprijzen. Mocht je een product willen bestellen dat elders goedkoper is, laat het ons dan weten. Vaak kunnen we je het product voor dezelfde prijs aanbieden!

 

Retour en garantie

Product defect, beschadigd of ben je niet tevreden? We gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk die glimlach terug op je gezicht te toveren! Retourprocedures vind je op de pagina retouren en garanties.