Klantenservice

 

Bellen
We staan je graag te woord
+31 (0) 485 310001
Mailen Mailen
Antwoord in 4 uur
[email protected] 
bezoeken Bezoek de showroom
Direct geholpen
Showroom en openingstijden 
facebook Facebook
Antwoord in 60 minuten
Fritz-Events Facebookpagina 
       
           

 

 

 

 

 

Corona & Fritz-Events

Ook nu staan wij tot jullie dienst. Voor vragen over producten, offertes en andere zaken, kun je ons via de gewone wegen bereiken: per telefoon, mail, etc. Via onze webshop kun je 24 uur per dag bestellingen plaatsen, die we net als normaal verwerken.

 

Voor producten op voorraad geldt nog steeds: op werkdagen voor 18.00uur besteld, is (waarschijnlijk) de volgende dag in huis. PostNL blijft pakketten bezorgen, dus ook jouw bestellingen worden afgeleverd. Het kan echter zo zijn dat er door grote drukte bij de post in combinatie met minder medewerkers, wellicht wat vertraging zal ontstaan. Hierdoor kunnen we levertijden wat minder goed garanderen dan normaal. Wij vragen hiervoor jullie begrip. Meer informatie over PostNL en het coronavirus, kun je lezen op de website van PostNL.

 

Onze winkel aan de Weldaad 7B in Cuijk is volgens de reguliere openingstijden geopend. Je krijgt er de service die je gewend bent van ons en het beluisteren van bijvoorbeeld speakers en/of andere geluidssystemen is gewoon mogelijk. Wel hebben wij enkele maatregelen genomen om ieders gezondheid te waarborgen en vragen wij iedereen om rekening te houden met de adviezen vanuit het RIVM en de regering:

 

  • Er is handgel geplaatst bij de ingang van de winkel.
  • Er is vloermarkeringstape op de vloer geplakt bij de balie om 1,5m afstand te waarborgen.
  • Maak van je winkelbezoek geen uitje met het hele gezin.
  • Houd gepaste afstand (1,5m) van andere klanten en onze medewerkers.
  • Betaal bij voorkeur met pin.
  • Als je ziek bent, blijf thuis.

 

Bestellen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij ieder product staat een verwachte levertijd vermeld. Wanneer je meerdere producten bestelt, wordt je order verzonden zodra je bestelling compleet is. Let op! Wanneer je kiest voor bankoverschrijving als betaalmethode, kan dit zorgen voor vertraging. Voor een spoedige verwerking van je order, adviseren we je daarom gebruik te maken van iDeal.

Het product dat ik wil bestellen staat niet op jullie site
Hoewel er duizenden producten in onze webshop staan, kan het zijn dat het product dat je zoekt ontbreekt in ons assortiment. Dit wil niet zeggen dat we het product niet kunnen leveren. Stuur ons een ticket met een specifieke vraag en wij zoeken direct naar een passende oplossing. Weet je al welk product je wilt bestellen maar staat het niet op onze website? Stuur ons dan de merknaam en producttitel of een link naar een andere website. We bekijken direct of we het kunnen leveren en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ik heb het product elders goedkoper gezien
Fritz-Events hanteert zowel online als in onze winkel dezelfde scherpe internetprijzen. Mocht je een product willen bestellen dat elders goedkoper is, laat het ons dan weten. Vaak kunnen we je het product voor dezelfde prijs aanbieden!

Retour en garantie

Product defect, beschadigd of ben je niet tevreden? We gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk die glimlach terug op je gezicht te toveren! Retourprocedures vind je op de pagina retouren en garanties.