Retouren & garantie

Wanneer iets onjuist of beschadigd geleverd is, mag je het uiteraard terugsturen. Ook wanneer je gebruik wilt maken van de afkoelingsperiode kun je gebruik maken van onze retourservice. Enkele producten zijn echter uitgesloten van retourrecht:

  • Producten die na opening niet terug kunnen worden genomen om hygiënische redenen. Denk hierbij aan in-ears. Deze producten zijn bij aanschaf immers verzegeld. Bij niet verbroken verzegeling mogen de producten dan ook gewoon retour. Na verbreken van de verzegeling komt het herroepingsrecht pas te vervallen.
  • Software waarbij de verzegeling is verbroken. Bij niet verbroken verzegeling mogen de producten dan ook gewoon retour. Na verbreken van de verzegeling komt het herroepingsrecht pas te vervallen.
  • Vloeistoffen waarvan de verzegeling is verbroken. Denk aan rookvloeistof of bellenblaasvloeistof bijvoorbeeld.
  • Producten die volgens specificatie van de klant gemaakt zijn. Bijvoorbeeld kabel die per meter wordt verkocht.


Je bestelling is onjuist

Onze excuses! Neem allereerst contact op met onze klantenservice (binnen 14 dagen na levering). We sturen je vervolgens een retourformulier met bijbehorende retourvoorwaarden en je mag de producten kosteloos naar ons retour sturen. Wij sturen je alsnog zo snel mogelijk de juiste producten toe.

  • Wij verzoeken je het pakket inclusief alle toebehoren (kabels, handleidingen etc) in de originele verpakking terug te sturen. Als er accessoires ontbreken of je hebt de originele doos niet meer, dan kan het zijn dat hier kosten voor in rekening worden gebracht.
  • Vul het retourformulier (dat je na contact met onze klantenservice krijgt toegemaild) volledig in en voeg deze toe aan de verpakking.
  • Zorg altijd voor een verpakking die om de originele verpakking heen zit (zodat hier géén stickers op terecht komen) Denk bijvoorbeeld aan een doos, vuilniszak, kaftpapier of krantenpapier.
  • Vraag bij verzending altijd een track en trace code, dit is je bewijs dat de order is verzonden.
  • Is je pakket zwaarder dan 30kg, meld dit dan vooraf. Uiteraard is het ook mogelijk om het product af te leveren in onze winkel.


Je bestelling is beschadigd of komt defect aan

We pakken onze pakketten met veel liefde en zorg in. Toch kan het ooit gebeuren dat een bestelling beschadigd wordt geleverd. Is de omdoos beschadigd, weiger het pakket dan aan te nemen. Mocht je na het openen van je pakket een beschadiging ontdekken, laat het ons dan zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na levering) weten. We zoeken direct naar een passende oplossing!

  • Wij verzoeken je het pakket inclusief alle toebehoren (kabels, handleidingen etc) in de originele verpakking terug te sturen. Als er accessoires ontbreken of u heeft de originele doos niet meer, dan kan het zijn dat niet het volledige bedrag wordt gecrediteerd.
  • Vul het retourformulier (dat je na contact met onze servicedesk krijgt toegemaild) volledig in en voeg deze toe aan de verpakking.
  • Vraag bij verzending altijd een track en trace code, dit is je bewijs dat de order is verzonden.
  • Zorg altijd voor een verpakking die om de originele verpakking heen zit (zodat hier géén stickers op terecht komen) Denk bijvoorbeeld aan een doos, vuilniszak, kaftpapier of krantenpapier.
  • Voor deze retourzending mag je gebruik maken van ons antwoordnummer, zo draai je zelf niet voor de kosten op. Is je pakket zwaarder dan 30kg, meld dit dan vooraf. Uiteraard is het ook mogelijk om het product af te leveren in onze winkel.
  • Zodra wij het product retour hebben ontvangen, wordt onderzocht wat de klacht inhoudt.
  • Wij sturen je het gerepareerde of vervangen product gerepareerd zo snel mogelijk toe.


Niet tevreden

Helaas, kan gebeuren! Als consument heb je het recht je bestelling zonder opgave van reden te retourneren binnen 14 dagen. Deze zogenaamde 'afkoelingsperiode' gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Je bent verplicht zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Het product mag slechts in die mate geopend of gebruikt zijn voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice.

  • Wij verzoeken je het pakket inclusief alle toebehoren (kabels, handleidingen etc) in de originele verpakking terug te sturen. Als er accessoires ontbreken of je hebt de originele doos niet meer, dan kan het zijn dat niet het volledige bedrag wordt gecrediteerd.
  • Vul het retourformulier (dat je na contact met onze servicedesk krijgt toegemaild) volledig in en voeg deze toe aan de verpakking.
  • Vraag bij verzending altijd een track en trace code, dit is je bewijs dat de order is verzonden.
  • Zorg altijd voor een verpakking die om de originele verpakking heen zit (zodat hier géén stickers op terecht komen) Denk bijvoorbeeld aan een doos, vuilniszak, kaftpapier of krantenpapier.
  • De kosten van deze retourzending worden niet door ons vergoed. Je mag het product op eigen kosten retour sturen of afgeven in onze winkel in Cuijk.
  • Het totale orderbedrag wordt door ons teruggestort op je bankrekening.


Het bestelde product gaat kapot binnen de garantietermijn

Op ieder product (uitgezonderd flightcases of gebruiksproducten zoals lampen, batterijen en vloeistoffen) zit ten minste 1 jaar garantie. Je product wordt dan kosteloos gerepareerd of vervangen. Neem voor retourzending allereerst contact op met onze klantenservice.

  • Wij verzoeken je het pakket inclusief alle toebehoren (kabels, handleidingen etc) in de originele verpakking terug te sturen. Als er accessoires ontbreken of je hebt de originele doos niet meer, dan kan het zijn dat niet het volledige bedrag wordt gecrediteerd.
  • Vul het retourformulier (dat je na contact met onze servicedesk krijgt toegemaild) volledig in en voeg deze toe aan de verpakking.
  • Zorg altijd voor een verpakking die om de originele verpakking heen zit (zodat hier géén stickers op terecht komen) Denk bijvoorbeeld aan een doos, vuilniszak, kaftpapier of krantenpapier.
  • Vraag bij verzending altijd een track en trace code, dit is je bewijs dat de order is verzonden.
  • Als je het product binnen 2 maanden na ontvangst naar ons wilt retourneren, mag je gebruik maken van ons antwoordnummer. Is je pakket zwaarder dan 30kg, meld dit dan vooraf. Je kunt het product uiteraard ook afgeven in onze winkel.
  • Zodra wij het product retour hebben ontvangen, wordt onderzocht wat de klacht inhoudt.
  • Wij sturen je het gerepareerde product (of een nieuw product) zo snel mogelijk toe.


Het bestelde product gaat kapot buiten de garantietermijn
Gaat een product buiten de garantie termijn kapot en wil je het toch graag laten repareren? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice.

  • Vul het retourformulier (dat je na contact met onze helpdesk krijgt toegemaild) volledig in en voeg deze toe aan de verpakking.
  • Zorg altijd voor een verpakking die om de originele verpakking heen zit (zodat hier géén stickers op terecht komen) Denk bijvoorbeeld aan een doos, vuilniszak, kaftpapier of krantenpapier.
  • Vraag bij verzending altijd een track en trace code, dit is je bewijs dat de order is verzonden.
  • De kosten van deze retourzending worden niet door ons vergoed. Je dient het product op eigen kosten retour te sturen of af te geven in onze winkel.
  • Zodra wij het product retour hebben ontvangen, wordt onderzocht wat de klacht inhoudt. Voor alle reparaties wordt standaard € 50,- incl. BTW onderzoekskosten berekend. Deze onderzoekskosten komen te vervallen zodra u ons opdracht geeft het product te repareren tegen de prijs zoals die vermeld staat in de reparatie offerte.
  • Wij sturen u het gerepareerde product zo snel mogelijk toe.